0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

nl
  • Gratis verzendingPakket boven € 60,-
  • Voor 16.00 uur besteld?Volgende werkdag in huis
  • Vragen?Bel: 0596 - 68 14 30
  • Persoonlijk advies?Bezoek onze winkel
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

14 dagen bedenktijd


Je hebt 14 dagen bedenktijd. In die 14 dagen mag je met het product doen wat je in de winkel ook zou mogen doen. Bijvoorbeeld: zet de machine gerust even aan en bekijk het menu en naai eventueel een naadje. Het is niet de bedoeling dat je de machine verder gebruikt. Pas ook op voor krassen en andere beschadigingen. Er kan dan een waardevermindering van het product in rekening worden gebracht als je het product retourneerd.


Retourneren

Stel je bent toch niet tevreden over het product dan kun je je product retour aanmelden via volgend email adres: retour@westerhuisnaaimachines.nl 

Geef duidelijk je naam en adres gegevens door en welk product je hebt gekocht. Wij sturen je dan een retour formulier en een adres label toe per email.

Vul het retour formulier volledig in en stop deze in de verpakking waarin het product ook naar je is verzonden. Probeer de verpakking, voor zover mogelijk, niet te beschadigen en schrijf geen dingen op de verpakking. Plak het adres wat wij je hebben toegezonden op de doos en stuur het product naar ons retour. Zorg er wel voor dat je het adres label over het oude verzendlabel heen plakt of verwijder het oude label goed (let op dat je de doos niet beschadigd!). De retourkosten zijn voor je eigen rekening. 

Wij zullen normaliter binnen 5 tot 10 dagen je betaling terug betalen op dezelfde wijze waarop je ook de betaling hebt gedaan. Heb je betaald via Afterpay dan kan de verwerking van je terug betaling iets langer duren.


Problemen met je product?


Bel ons dan even. Vaak kunnen we telefonisch het probleem al oplossen. Lukt dan onverhoopt toch niet dan kun je het artikel naar ons retourneren en wordt de machine door onze eigen technische dienst nagekeken. Is het een garantie geval? Dan zijn er geen kosten aan de reparatie verbonden. De machine wordt dan gerepareerd en, op onze kosten, weer naar je retour gezonden.


Wat kan niet retour?


Niet alles kan worden geretourneerd. Dat geldt onder andere voor:
  • Borduurwerk wat in opdracht is gemaakt
  • Software producten die zijn geopend, geinstalleerd en/of geregistreerd.
  • 2e hands machines
  • Verbruiks artikelen waarvan de verpakking is geopend.
  • Artikelen gekocht in onze winkel. Daarop zijn niet de "kopen op afstand regels" van toepassing. Dat geldt overigens ook voor producten besteld via de website maar opgehaald in de winkel.